Merhaba arkadaşlar,
Ekteki ekran görüntülerinde, Windows 11'de "Telefon Bağlantısı" uygulamasının sistem yöneticisi tarafından engellendiğine dair bir hata mesajı yer almakta. Ayrıca "Hizmetler" ekranında telefon hizmetlerinin durumu da paylaşılmıştır.
Sorular:
1. Bu sorunun nedenleri ne olabilir? Sistem yöneticisi tarafından böyle bir kısıtlama hangi durumlarda yapılır?
2. "Telefon Bağlantısı" uygulamasının çalışabilmesi için hangi Windows hizmetlerinin aktif olması gerekiyor?
3. Bu engeli aşmak ve özelliği tekrar etkinleştirmek için hangi adımları önerirsiniz? (Güvenli bir şekilde)
4. Kurumsal bir bilgisayarda bu tür kısıtlamalarla karşılaşan bir kullanıcı ne yapmalı?
Paylaşımlarınızı ve tecrübelerinizi rica ediyorum. Belki de benzer bir durumla karşılaşanlara yardımcı olabiliriz. Teşekkürler!
Ekteki ekran görüntülerinde, Windows 11'de "Telefon Bağlantısı" uygulamasının sistem yöneticisi tarafından engellendiğine dair bir hata mesajı yer almakta. Ayrıca "Hizmetler" ekranında telefon hizmetlerinin durumu da paylaşılmıştır.
Sorular:
1. Bu sorunun nedenleri ne olabilir? Sistem yöneticisi tarafından böyle bir kısıtlama hangi durumlarda yapılır?
2. "Telefon Bağlantısı" uygulamasının çalışabilmesi için hangi Windows hizmetlerinin aktif olması gerekiyor?
3. Bu engeli aşmak ve özelliği tekrar etkinleştirmek için hangi adımları önerirsiniz? (Güvenli bir şekilde)
4. Kurumsal bir bilgisayarda bu tür kısıtlamalarla karşılaşan bir kullanıcı ne yapmalı?
Paylaşımlarınızı ve tecrübelerinizi rica ediyorum. Belki de benzer bir durumla karşılaşanlara yardımcı olabiliriz. Teşekkürler!