Merhaba, bilgisayarımda Windows 11 kullanıyorum ve bir süredir Microsoft Store'u açmaya çalıştığımda herhangi bir tepki alamıyorum. Ne bir hata mesajı gösteriyor ne de açılıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim? Herhangi bir öneriniz var mı?
Windows Store'u sıfırlamak için Ayarlar > Uygulamalar > Uygulamalar ve Özellikler kısmına gidin, Microsoft Store'u seçin ve Gelişmiş Seçenekler'e tıklayın. Buradan sıfırla seçeneğini kullanabilirsiniz.
Microsoft Store'un düzgün çalışmaması genellikle güncellemelerin eksikliğinden kaynaklanır. Ayarlar > Güncelleme ve Güvenlik > Windows Update bölümünden tüm güncellemeleri yüklemeyi deneyin.
Microsoft Store için önbelleği sıfırlamak çözüm olabilir. Bunun için Windows tuşu + R tuşlarına basın ve açılan çalıştır penceresine 'wsreset.exe' yazıp Enter tuşuna basın. Bu işlem Store'un önbelleğini temizleyecektir.
Microsoft Store'un çalışmaması durumunda, hizmetlerin kontrol edilmesi önemlidir. 'Hizmetler' uygulamasını açarak 'Windows Update' ve 'Microsoft Store Install Service'in çalıştığından emin olun.
Sorununuzu çözmek için 'Microsoft Mağazası Sorun Giderici'yi kullanabilirsiniz. Ayarlar > Sistem > Sorun Gider > Diğer Sorun Gidericiler kısmına giderek ilgili aracı çalıştırın.
Sistem dosyalarınızda bir sorun olabilir. Komut İstemi'ni yönetici olarak çalıştırarak 'sfc /scannow' komutunu kullanmayı deneyin. Bu, bozuk sistem dosyalarını onarabilir.
Microsoft Store uygulamasını yeniden yüklemeyi deneyebilirsiniz. Bunun için PowerShell'i yönetici olarak çalıştırın ve şu komutu girin: 'Get-AppxPackage Microsoft.WindowsStore | Remove-AppxPackage' ardından yeniden yüklemek için Windows Store uygulamasını yüklemeyi deneyin.
Microsoft Store'un ağ bağlantılarını engelleyen bir güvenlik yazılımınız olup olmadığını kontrol edin. Antivirüs veya güvenlik duvarı ayarlarını gözden geçirin.
Windows Store'u sıfırlamak için Ayarlar > Uygulamalar > Uygulamalar ve Özellikler kısmına gidin, Microsoft Store'u seçin ve Gelişmiş Seçenekler'e tıklayın. Buradan sıfırla seçeneğini kullanabilirsiniz.