Instagram Başka Cihazdan Giriş Yapamıyorum

Emre

GadgetEfsanesi
Instagram hesabıma telefonumdan giriş yapabiliyorum ancak farklı bir cihazdan giriş yapmaya çalıştığımda 'Giriş başarısız' hatası alıyorum. Şifremi doğru girdiğimden eminim ve hesabımda herhangi bir güvenlik uyarısı da almadım. Daha önce bu sorunu yaşayan ve çözen var mı? Hangi yöntemleri denememi önerirsiniz?
 
Bazen Instagram, bilinmeyen bir cihazdan giriş yapmaya çalıştığınızda güvenlik önlemi olarak girişinizi engelleyebilir. Önce telefonunuzdan Instagram'a girip 'Giriş Etkinlikleri' bölümünü kontrol edin ve yeni cihazdan giriş yapmayı deneyin.
 
Eğer giriş yapmaya çalıştığınız cihaz daha önce Instagram'a bağlanmadıysa, güvenlik nedeniyle bir doğrulama kodu göndermesi gerekebilir. E-posta veya SMS doğrulamasını kontrol edin.
 
VPN veya farklı bir ağ kullanarak giriş yapmayı deneyin. Bazen IP adresiniz nedeniyle giriş engellenebilir.
 
Tarayıcı çerezlerini ve önbelleği temizleyip tekrar deneyin. Ayrıca, Instagram uygulamasının güncel olup olmadığını kontrol edin.
 
Hesabınıza giriş yaptıktan sonra güvenlik ayarlarından 'İki Faktörlü Kimlik Doğrulama' özelliğini kontrol edin. Eğer açık ise, kodun e-posta veya telefonunuza gelip gelmediğini kontrol edin.
 
Instagram, bazı hesapları belirli ülkelerden giriş yapmaya çalışırken kısıtlayabiliyor. Farklı bir cihazdan giriş yaparken VPN kullanarak konumunuzu değiştirerek deneyebilirsiniz.
 
Eğer yeni bir cihazdan giriş yapıyorsanız, Instagram'ın giriş denemesini engelleyip engellemediğini görmek için e-posta kutunuzu kontrol edin.
 
Telefon saat ve tarih ayarlarının doğru olup olmadığını kontrol edin. Yanlış saat ayarı bazen giriş sorunlarına sebep olabilir.
 
Bazen eski bir telefon veya işletim sistemi sürümü, Instagram’ın güvenlik protokolleriyle uyumlu olmayabilir. Cihazınızı ve işletim sisteminizi güncelleyip tekrar deneyin.
 
Farklı bir tarayıcı veya gizli mod kullanarak giriş yapmayı deneyin. Tarayıcı kaynaklı sorunlar bazen giriş hatalarına sebep olabilir.
 
Giriş yaparken uçak modunu açıp kapatıp tekrar denemek bazen işe yarayabiliyor. Mobil ağınızı sıfırlayıp tekrar deneyin.
 
Geri
Üst